گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 / 11 / 1390برچسب:, توسط کیا عشوری.kia ashoori |

* جبهه متحد معتقد به اینکه قالیباف و لاریجانی و باهنر از ساکتین فتنه باشند، نیست

متکی در پاسخ به سوال دیگری درباره "علت قرار گرفتن برخی از ساکتین فتنه مثل قالیباف و باهنر و اینکه آیا در مجموع به وجود خواص مردود معتقدید یا نه؟" گفت: معتقدیم ساکتین در برابر فتنه مردود هستند و کسانی‌که در قبال خیانت سال 88 نسبت به صداقت و حضور ملت بی‌توجه بودند و حیثیت افتخارآمیز را در برابر غرب ذبح کردند، مردودند.

متکی با بیان کسانیکه این نگاه را داشتند، به ملت خیانت کردند و کسانی هم که همراهی کردند، ولو در درون فتنه نبوده باشند با درجات کمتری مرتکب آن شده اند و آنها که سکوت کردند و هیچ اقدامی در این زمینه نکردند، از نظر ما هم مردود هستند.

مسئول اجرایی جبهه متحد اصولگرایان افزود: برخی مطرح کردند که فلانی و فلانی مصداق ساکتین فتنه هستند، اما در تصمیمی که در تشکیل جبهه متحد گرفته شد و در کنار سه ضلع آن، دو زاویه هم شکل گرفت، درباره فردی که شما نام بردید، این مصداق دانسته نشد که دلایل خودشان را هم دارند.

* در مردود بودن ساکتین فتنه شکی نداریم، اما مصادیق مختلف است

وی افزود: ما در حکم ساکتین فتنه با هم توافق داریم اما کسانی که جبهه متحد اصولگرایی را شکل داده‌اند، این مصادیق را جزو مردودین فتنه نمی‌دانند.

یکی دیگر از دانشجویان پرسید: با وجود اینکه اکثر اعضای جبهه متحد اصولگرایان درباره عدم صلاحیت آقای باهنر جوابی ندارند، چرا ایشان دوباره در لیست این جبهه قرار گرفته اند؟ آیا این عدول از شعارهای شما نیست؟

متکی گفت: مجموعه جبهه متحد اصولگرایان نظری بر عدم صلاحیت آقای باهنر ندارد و قبل از هر کسی بزرگان تعریف کننده این سازوکار این نظر را ندارند.http://iusnews.ir/?pageid=143108&



-